Skip to main content

Despre noi

Suntem din 2004 un SRL independent, de contabilitate și salarizare.

Furnizăm un serviciu integrat de prelucrare a documentelor, generare de documente, rapoarte și declarații cerute de lege, consultanță și administrare, adresat firmelor mici, ONG-urilor şi persoanelor fizice care desfășoară activități economice sau profesii libere.

Am observat că în orice firmă mică, în cele din urmă aproape totul trece pe la contabilitate într-un fel sau altul, și am făcut din asta conceptul nostru. Încercăm să facem cât mai multe din serviciile administrative conexe celor contabile și de personal. Citim pentru clienții noștri și încercăm să fim primii care îi informează privind noutățile legislative care îi afectează sau îi ajută în desfășurarea business-ului.

Am început în 2004 și de atunci am adunat suficientă experiență profesională cât să o putem folosi ca intuiție. Învățăm în continuare în fiecare zi și în fiecare zi punem la bătaie pentru clienți toată cunoașterea, priceperea și experiența noastră. Îi navigăm cu atenție prin hățișurile legislațiilor și ne place mult rezultatul, pentru că, potrivit istoricului firmei, clienții noștri rămân mulți ani clienții noștri.

Contabilitate
Fiscalitate
Resurse umane
Administrativ